loading...
روستای چهلخانه
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 1 جمعه 16 اسفند 1392 نظرات (0)

 

شب قدر است !

قرآن بر سر میگذاری و قسم به تمام ائمه اطهار ،

از خدا طلب رحمت میکنی ! 

از ارحمن الرحمین ! 

از غیاث المستغیثین !

 و برای امیر المومنینت گریه میکنی ! 

در این شب های سراسر رحمت ، من را هم در گوشه خاطرتان بگذارید !

 

http://s1.picofile.com/file/7659552896/gtcjojejakrxmjrll26.gif

 

دلم هوای جمکران کرده است ! دل من ! 

دلکم ناراحت نباش !

 فقط یاد اون روزایی بیفت که از تـــه دل نمیرفتی 

جمکران و زاااار بزن !!

 آره زاار بزن عزیز دلم ! زااار بزن دل تنها و خستم !! زااااااار!!

**********

  

 

**********

 

 

آن وقت ها که کنارت کج راه میرفتم ، میگفتند : (( نگاهش کن ! دیوانه است 

و فراری !بیچاره پسرک زیبایی که در کنارش راه میرود ! بعضی ها لیاقت ندارند)) 

اما نمیدانستند ، برای دلخوشی تو بود که کج راه میرفتم ، تا نگویند : (( نابینا و

 دختر عاقل ؟! مگر میشود ؟! حتما بی عقل است )) 

آری عشق که عقل نمیشناسد ! 

اینگونه راحت ترم ! حداقل ، انگ دیوانگی را بیخود بر من نمیزنند فرشته ی 

نابینای زندگی ام !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دراین وب سایت دوست داریم برای دوستان ومردمان خونگرم روستای چهلخانه محفلی گرم صمیمی آماد کرد باشیم با تشکر از انتخاب شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 16,567